En stor klump

Det är vad det är i min mage just nu, en stor klump, det är som att magen förstår innan jag själv hur jag mår.
Ett litet sned steg i morse, eller ja vi vaknade runt åtta.
Det gör att dagen i stort sätt är halv förstörd, ja jag kommer inte kunna njuta av vädret, om jag sitter kvar här hemma.
Jag måste iväg, ett tag bara ett litet tag.

Frukost :/ nej tror jag skippar den, om de inte skulle bli på nått mysigt Café med en vän.
Satt och läste Glamour tidningen i morse och gud va alla ska va så rika, bra  och snygga och verkligen lyckas.
Jag vill också kunna tro på mig själv och det jag gör.

En till sak bara innan jag ska lämnar er.
Läste precis på en sida att en kompis ska flytta hem igen, från sin lägenhet. Varför?
Hon har ju varit sånt stöd för mig, att jag har vågat ta det stora steget att flytta.
Har jag gjort rätt?
Kommer det fungera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0