Gaahh!!

Provet är gjort, gick skit dåligt, huvudet bara dunkade. :/ Så jag vet inte änns om det blir ett G, men jag hoppas.

Har gått på stan lite idag, och nu sitter jag pä jobbet, men ska inte jobba, väntar på en kompis bara. så då kan jag ju passa på att skriva lite.

ringde just min pojkvän som lät värsta irriterad, men vägrar säga varför :s Faan sånt hatar jag, de lät som om han va irriterad på mig.

Sen en sak till jag är så JÄVLA less på min kläder jag måste ha nya massor, mina är så himla tråkiga :/
Känns som att jag haft samma flera år. Sen hatar jag att prova kläder, man ser så fet ut, så blir man skit sur när man kommer ut å ser modellen på bilden se rhur perfekt ut som helst i samma tröja man själv provat :/ FAAN

Hatar att köpa speciellt tröjor, för min överkropp är jag minst nöjd med  :(

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0