Here again

Nu har vi ätit mat, åt grönsaker och en köttgryta som jag har gjort.
Som jag sa tidigare så ska jag hoppa över allt socker och kolhydrater den här veckan.
Och äta kött en gång per dag, så det passar bäst till kvällsmat tycker jag.

Jag har vart och kört Core som sagt, hur skönt som helst var det, tycker hon som leder det där är värsta bra.
Hon peppar som fan och kan liksom sin sak. Så det känns skönt de.

Sen vart de 10 min på bandet i rask takt. Sprang inte för jag hade ont i knäet.
Men har tänkt på en sak:

Vad bränner mest jogga eller gå snabbt??


Kommentarer
Postat av: Anja

Hejsan! ville bara höra om du vet att kolhydrater är den bästa energikällan när man tränar. Så om du nu tränar förstår jag inte varför du hoppar över dessa?

2009-04-21 @ 20:44:08
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Ne

Joggar du så bygger du muskler och powerwalkar du så förbränner du fett :) Så är det fett du vill gå ner så skulle jag köra på powerwalking, det gör jag :D



Åhh, tack söötis! Jag gillar din också, hahaa, är inne flera gånger om dagen :D



Vi kommer fixa det här, tillsammans är vi starka <3 <3 <3 <3

2009-04-21 @ 21:53:00
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0