Igår kväll

Jag vart bjuden på mat av mamma igår när jag var där faan, då lära jag ju äta med dom.
Men det var grönsakas paj och nån lufttorkad skinka, mamma vet att jag älskar de så de vore konstigt att inte äta.

Men jag åt inte lika mycket som jag brukar. Senare på kvällen orkade jag knappt resa mig upp och började gråta hysteriskt, jag vet inte varför men hela dagen igår var min pojkvän som sagt skit sur på mig, så om jag blir ledsen kommer han ju , vaddå snacka om uppmärksamhet. ='(

Vi satt i soffan och jag hade tusen filtar på mig. Magen kurrade som en galning. (grinade hela tiden)

Min pojkvän fick nog och gjorde i ordning en tallrik med lite chilicorncarne, som jag grinande åt upp. Jag hade verkligen noll kraft. Hade inte änns orken att gå och träna på dagen =(

Så jag har besämt mig för att äta grönsaker frukt och lite kött. Men inte några kolhydrater och godis och små ät.

FAAN jag blir så sur på mig själv varför kan inte jag har värsta kollen :(:(:(


Kommentarer
Postat av: Alexis

Nej men gumman! Hoppas det går över så du mår bättre snart!

2009-04-21 @ 11:55:40
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0