Igår

Åhh jag ville bara sätta mig här ock skriva om allt, men jag hade full speckat schema HELA dagen, och när jag väl kom hem, så var det Efterlyst på Tv och sen slocknade jag klockan 22.
Så himla skönt fasktisk. Hade nog inte orkar med den här dagen så bra som jag gjort annars.

Men jag känner att jag håller på att bli sjuk =( Hade jätte ont i halsen och frös imorse =(
Så nu sitter jag och knaprar hals tabeltter :S
Jag vet inte så bra men jag måste. Sockerfria iaf =)

Nu sitter jag på det andra jobbet för idag. Börjar klockan 15. Sen ska jag träna tjejerna ikväll tänkte jag.

Vill bara komma ihåg att tacka för dom tips jag fått TACK! det värmer när någon annan bryr sig.

Jag skriver mera ikväll alla underbara läsare ♥


Kommentarer
Postat av: Ne

Vi finns här för dig <3

2009-04-23 @ 20:53:59
URL: http://skinnyandfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0