Ingen Stress

Sitter här i lugn och ro och äter mig frukost, vädligt skönt faktiskt. 2 mackor och Oboy jag vet jag borde inte, men jag måste äta bra på morgonen så kan jag ta nått litet till lunch.

Snart börjar skolan, så man kanska ska göra sig i ordning, men gud va soffan var skön idag.

Mitt huvudvärker som vanligt, men jag har tagit tablett. Så jag hoppas den hjälper snart.
Kan inte gå nånstans utan mina huvudvärks tabletter. Som om jag är beroende. Shit!!

Måste höra av mig nu i veckan, tror jag ska gå och göra nått test på vad jag kan vara allergisk mot eftersom de kan va nått av de jag får så ont i huvudet av.

Faan jag hatar TV spel och data spel, varför kom dom till världen. Jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0