It´s okey

En ganska bra dag för att vara mitt liv.
Var och tränade idag, faan va jag känner mig tjock och ful.
Jag ska bli snygg, jag vill de men varför går det inte =( frossade massa choklad direkt när jag kom hem,
jag är sugen på något hela tiden. GODIS CHOKLAD KAKOR MAT!

Vill ha hela tiden varför kan det inte bara sluta. NU!

Ska jag försöka imorgon eller i övermorgon. Vatten ISvatten det bränner mest fett.
Jag vill ha koll, jag vill kunna själv.

ALLT, jag vill lyckas. Men jag är för svag för svag =(


Kommentarer
Postat av: Jenna

självkontroll är lättare sagt än gjort. jag är JÄMT sugen på något, kakor, godis, bröd, allt! :(

direkt när jag känner att suget blir för starkt kan jag tänka "är det verkligen värt 5 min njutning och sedan få ångest?". ta lite peppar och bita på kan hjälpa också ..

stay strong girl, tillsammans klarar vi det :)

kram,

Jenna

2009-04-13 @ 20:54:43
URL: http://jennasmelody.webblogg.se/
Postat av: Alexis

Jag är alltid sugen också, men det är bara att stå emot. Tänk på sommaren och drick en kopp te. Kommer vara så värt att stå emot när man får sin belöning senare.

2009-04-13 @ 20:58:52
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0