Kass natt!

Faan vad jag har sovit dåligt inatt =/
Gick och la mig vid tio för de gjorde min pojkvän för han jobbar natt.

När han drog sen så kunde jag inte somna om satt i soffan en timme, kändes som jag har 1000 graders feber och jag
svettades hur mycket som helst :(
Sen har jag legat och vänt och vridit på mig hela tiden, och drömt konstiga saker :S

Min detox vecka har även blivit skit kass, får göra om det sen, har ju blivit sjuk till på köpet.
På jobbet igår trodde jag jag skulle dö, de va så himla jobbigt, allt jag skulle göra.
Ska jobba idag igen :/ Inte roligt. Ska iväg och köpa imbumetin, den e snart slut, och jag MÅSTE ha.

FAAN JAG ORKAR INTE VARA SJUK!
Jag vil ju vara ute i solen.

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: nej jag bröt den i onsdags redan, orkar inte ha huvudvärk som jag får utan kaffe. Men jag kör from idag igen, men med kaffe (så det räknas ju inte som detox). Gick ju ner i vikt fort av det iaf!

2009-04-25 @ 10:00:29
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0