Nooo!!

Faan jag trodde detta skulle bli en bra dag.
Den började jätte bra var och tränade hårt i två timmar, sen när jag kom hem va de någr få saker som jag blev irriterad på.
Just nu sitter jag och är stressad ut i finger topparna, men dom har ju annat för sig nu, annars skulle ajg sitta och peta på annat för att bli lugn.

Försökte bli lugnare genom att lyssna på musik men det gick inte mycket bättre de.
Hur får jag bort stressen.
Idag hade jag planerat min dag till punkt och pricka sen var det en till sak som skulle in den här dagen och ta plats.
Blev det droppen för min ork?

Nu skakar jag och mår illa, om bara en stund så ska jag vara på middag. Måste rycka upp mig, men jag behöver hjälp.
Fast vill jag?

='(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0