Så fick man höra det...

Direkt när jag skrivit de senast inlägget så fick man höra att man hade en lite mullig mage, fast ja kanske inte på just de sättet. Utan lite mera skämt aktigt men faan de tar som fan på mig ju =(

Jag vet att jag har gått upp mycket under hösten men jag stressar så mycket och blir irriterad för inget.
Man går upp i vikt av stress faan varför ska jag vara stressad.

Nu sitter jag här och äter lite av min grönsaks blandning jag brukar göra (just nu av de grönskaker vi hade hemma)väldigt gott och rätt nyttigt.

Gymmet igen och sen träning på kvällen inte samma sak men min favorit iallafall.

Lycka till alla ni som kämpar, och fortsätt ge varandra peppande kommentarer, det hjälper mer än vad man kan tro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0