Soffan + tv

Min bästa vän :P

Ja där har jag tillbringat min dag hittills är helt slut i kroppen, tog ett bad och sen var jag ännu tröttare, jag som trodde de skule bli tvärtom.

Just nu håller jag på att koka rödbetor på spisen, ska lägga dom i en god vinigrette sen, längtar tills dom är klara.
Mamma sa att de skulle ta långt tid, men inte trodde jag de skulle ta såhär långt tid.
Har kokat dom nu 2½ timme och de är fortfarande inte mjuka.

Men snart ger jag upp.
Vill äta lite av dom innan jag ska iväg och köra Core på gymmet.
Måste ladda lite, än så länge är jag som spaghetti i kroppen :S

Sen sitter jag här och har avundsjukat mig på de snygga kroppar modellerna för SOLO har.
Kolla in badsidorna, vad tycker ni ??

Kommentarer
Postat av: A.

Haha jag tycker faktiskt vinäger är gott, men det kanske bara är jag som har sjuk smak, jag vet inte :p

2009-04-21 @ 15:22:20
URL: http://tunnsomluft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0