Still a wake

Jag borde ha sovit för flera timmar sedan, min kropp kräver ju ca 11 timmars sömn av mig :(
Inte så roligt, nu har jag pluggat hela kvällen å bestämt att jag ska göra provet imorn :S
Lycka till mig!

Men nu ska jag hoppa i säng iaf, och känna mig lite nöjd, men ändå så bore jag börjat med det här för LÄNGE sedan har typ haft 2 veckor på mig, varför gör jag alltid så att jag sparar det till sista sekund å sen STRESSAR som faan med det :S

Aja jag är nog inte ensam iaf.

Godnatt med er allihopa <3

Kommentarer
Postat av: Love

Det gick på 3:an tror jag :) Men om du missade så går det säkert i repris. Jaa jag är 87:a ...

2009-04-17 @ 09:47:46
URL: http://onlylove09.blogsot.com
Postat av: SKINNY

Det bästa är att kolla på thinspo, eller göra något hela tiden så man håller sig borta från maten :D hur mycket väger du? vad är din mål vikt? <3

2009-04-17 @ 11:31:01
URL: http://skinnyisthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0