Stressen

Faan va jag stressar, min mens kommer 2 veckor förtidigt, kan de bero på de? Jag måste ta det lugnt hur gör man?
Några tips, jag tänker allt för mycket, som att jag ligger steget framför hela tiden.
Jag får torra fläckar i ansiktet och se faktiskt helt förjävlig ut.
 
Hur gör man vem ska man kontakta om man vill ha hjälp? Det här blandar sig i allt jag gör, därför jag inte kan fullfölja detoxen på det sättet jag ville. STRESSEN kommer fram och tar över. Jag tänker bara på en sak och vad som ska hända näst...















Jag vill ha en sådan här, dom ser så söta ut, som om dom skulle hjälpa :S men iaf kan ju va bra att ha i handen om jag börjar känna mig stresad vad tror ni ??

Kommentarer
Postat av: DPYKM

Stressbollar (eller vad det heter) är jätte bra eftersom kroppskontakt gör att nivån med måbra hormoner höjs och stresshormonerna minskar. Det behöver inte vara mänsklig kroppskontakt utan kan vara ett djur, en stressboll eller att man själv smeker sig över armen osv :)

2009-04-22 @ 00:05:14
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0