Valborg

Faan skit jag vill inte vara med idag :/ Den här dagen kommer bli sjukt tråkig, Jag har verkligen inte nått inplanerat :S
Jag som alltid har det, faan. Detta känns inte bra, sen har jag en pojkvän som inte vill göra nått skit alls utan sitta hemma, kul för mig då att dra ut och göra nått.

Kan inte jag ha många vänner? =( jag vill va ute å ha roligt ju.

Har sovit kasst i natt, eller de känns som de, jag vaknade av ett ryck i morse, av att min pojkvän inte hade gått till skolan än, så jag gick upp sen och nu sitter jag här =( Lite deprimerande, detta sak ju vara en party /glad dag.

Ska nog göra nypressad apelsinjuice för att bli lite gladare - faan varför går de ut i mat :S

Help!

Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: jo naturdiet är dyrt, fast jag köpte mina 25 påsar för 185 tror jag - inte sååå farligt. Nu ska jag göra slut på dem.



Du får säkert en trevlig valborg, man måste ju inte vara ute oh supa bara pga en helg

2009-04-30 @ 09:38:57
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/
Postat av: Jackie

Det lät konstigt :S Jag har nämligen astma, och ska undvika just det ämnet, och läkare har alltid sagt att alvedon och ipren är okej.. men står det så på förpackningen borde det ju vara så :o

2009-04-30 @ 10:44:01
URL: http://hemligheterna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0