Illa illa illa

Det är just vad jag mår.
Har varit på sjukhuset idag och kollat lite saker, och jag blev helt utmattad av det, sov 3 timmar när jag kom hem men jag är lika trött ändå:/ vad fan är det för fel?

Ska inte göra nått speciellt idag inte, men känner att vädret faan tar död på mig =(
Jag mår tusen ggr sämre av det här gråa trista, har inte sett sol på 2 veckor typ. Vad är det här?

Snart har jag tvätt stuga It sucks!

Sen trodde jag att jag hade en bra planerad vecka men nej nej, allt blev avbokat :S

Nu är gnällFia tillbaka.



Kommentarer
Postat av: tess

nepp, det är inte jag på nån av de bilderna.. i wish :P!

2009-06-15 @ 02:15:57
URL: http://nuskadetske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0