Är jag sjuk?

Jag mår illa och har ont i huvudet och är trött dygnet runt =( Vad beror det på ? jag är så less och vill bara veta.
Är jag sjuk på nått sätt?


Igår hade jag sådan ångest, hade ätit grymt mycket jag inte borde, mådde så illa att jag inte visste var jag skulle ta vägen =(
Delar rum med min pojkvän nu när vi är borta och tårarna bara rann =(  För allt möjligt!!

Jag vaknade klockan 4 på natten och trodde jag skulle spy =( Sprang upp toaletten och stod där inn ett bra tag, jag spydde aldrig men va så nära, andades djupa andetag och efter ungefär en timme mådde jag myckt bättre.

Kunde runt 5 somna om igen. Tack och lov!

Men magen och illamåendet har varit klurigt hela dagen Usch!
Hoppas jag känner mig bättre imorn.

Stay strong alla kämpande flickor!

Kommentarer
Postat av: t

im back love!

2009-05-23 @ 23:47:16
URL: http://helpmedear.blogg.se/
Postat av: Furiniel

Dricker du ordentligt med vatten? När jag inte har druckit tillräckligt så blir jag ungefär som du verkar må nu.

2009-05-24 @ 09:28:36
URL: http://furiniel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0