Bloggen är i gång igen =)

Åh vad jag har längtat efter att få blogga =)
Har den varit nere för er också?


Annars ligger jag efter i bloggningen ;)
Vi har precis ätit lite kina mat, firade att min pojkvän klarde sin matte, känns så himla skönt,
de där va en stor klump i mig som lossnade :) blev så himla glad.

Nu kan jag släppa de, känns som at hans skolgång ligger på mig de med, han hade inte klarat G om jag

inte hjälpt honom massor.


Själv fick jag G i narutkunskaps kursen , å de sög jag va inte nöjd. Har mailat till läraren och klagat lite. Får man de??

Men jag tro de stannar på G iaf.


Hade kanske gjort bättre om jag inte har haft en jobbig vår med all krångel.

Bloggar lite senare =)


När är man inte trött??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0