Booring!

Idag har jag det där hemska provet, ska bli skönt att få det gjort, men bara jag får G :S
Vet inte vad jag gör annars. Så därför borde jag inte sitta här och tycka synd om mig själv, utan öppna boken och läsa.
Men det är så tråkigt!!

Ikväll är det vårruset, är lite tagad faktiskt, kan tycka de är skönt att springa när de är mycket musik och människor.
Men jag är ju sådan VÄLDIGT UPPMÄRKSAMS KRÄVANDE , pinsamt, men vad ska jag gör någon anna som känner att dom inte duger och vill ha lite feedback?

Jag är inte så att jag går runt å pratar högt och skriker och fånar mig för att få uppmärksamhet de får ni inte tro, utan lite mer åt de smidiga hållet eller hur man ska säga.

Jaja nu sk jag ta lite frukost och sätta mig med min NK bok :S
Lycka till mig!

Kommentarer
Postat av: Think Thin

haha ja men de e lite läskigt :P Ska nog köra på naturdiet nu några dagar och sen hoppa på lchf igen i små portioner :)



nej usch jag är verkligen inte duktig :( Var nere på 74,6 och nu väger jag 78 :'( va fan håller jag på med...

2009-05-18 @ 11:45:04
URL: http://thinkthin.blogg.se/
Postat av: DPYKM

Tack för kommentaren. Jag gillar bilden, det är verkligen så man känner sig när man får ångest. Eller de gångre det känns som om allt man gör blir helt fel!



Man får vara uppmärksamhetssökande, speciellt vid sånna tillfällen som vårruset :)

2009-05-18 @ 13:03:24
URL: http://dontplayyouknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0