Det är svårt!

Bra dag, ja fram till att jagkom hem efter solningen =S
Blir så himla less på min pojkvän ibland, faan, jag vet att han har det jobbigt så varför e jag så dum liksom.

Jag måste ta bättre hänsyn och bli bättre.
men han gör också fel, och varför i helvette svek hans psykolog också. Ska jag ringa och fråga?
Hon va mer störd än min, han mår ju så grymt dåligt.  Jag vet inte vad jag ska göra.

Hur lever man ihop med en som är väldigt väldigt demprimerad??
Det är inte det lättaste det ä rväldigt svårt, man måste verkligen förstå, men gör jag de??

Kommentarer
Postat av: Em

Jag vet men de bryr sig väl bara, får jag hoppas eller jag vet inte.



Hoppas du fick en rolig valborg iaf!

2009-05-03 @ 08:38:02
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0