En dator ~ Trevligt

Får låna datorn en sväng så de får bli ett kort inlägg, jag har det bra här, men mitt humör förstör endel.

Sen måste de vara nått fel på mig jag är trött dygnet runt =( Fick gå och vila efter maten :s hallå är det inte bara gamlingar som gör det?

Det är iaf trevligt där vi är försöker tänka på maten, men det är svårt när man är borta med hela familjen.
Har hoppat massa studsmatta vilket är grymt jobbigt :P haha
Så lite träning har det blivit.

Vi hörs senare. Hoppas ni har det bra! lämna gärna någon liten hälsning känner att jag kan behöva det.


Kommentarer
Postat av: Milo

humörsvängningar..hmm vet precis hur det är, blir själv som en crazy unge på crack som dampar på alla. Försöker alltid alltid att behärska mig, ibland går det och ibland så fucka det sig helt enkelt..för det mesta fucka det sig, men nu har jag kommit på några sätt att behålla lugnet på, jag A) biter mig i läppen B) vänder på klacken och går C)ger personen hatiska blickar D) har alltid en flaska vatten på mig som jag dricker extra mycket utav om jag håller på att förlora kontrollen...det brukar fungera..hehe



Hoppas du har det bra annars och Stay strong...

2009-05-23 @ 00:38:18
URL: http://houseofmilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0