FAAN jag har inte tid med detta!!

En till ska som jag bara måste säga innan jag går och lägger mig för kvällen :S

Jag tappade min JÄVLA mobil i toan idag så himla typiskt, har inte pengar att köpa en ny heller, så de här känns jätte jobbigt, nu ligger den på tork i fönstret och där ska den får ligga ett tag nu!

Att den bara ramlade ur fickan jag fattar inte :S men de blir väl så när man har bråttom iväg å inte hinner tänka =(

Vågar inte starta den, åh jag som tyckte om min mobil så mycket =) De va inte värsta grejjen liksom men jag va nöjd.




Har fått låna en annan nu så jag är inte helt utan som tur va!

Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

huh lägg den i ugnen på läg värme! det funkar, haha! eller alltså, plocka isär den och lägg allting (utom kortet då) på rad. mmhm!

2009-05-20 @ 01:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0