För tjock för allt!

Igår fick jag ett sånt där lesset anfall igen, började gråta när vi va på födelsedags kalas hos min pojkväns mamma :(
Faan byxorna satt så jävla hårt :/
Så nu kan jag inte änns a mina favorit byxor =( Känns så jävla tråkigt, jag måste ta tag i det här nu.
Känner mig så himla tjock även fast mitt BMI står på normal vikt men faan den där skiten kan man ju inte tro på ju =(
Jag ser iaf ut som en buffel :S

Jag vill inte visa mig ute i sommar, jag måste ju ha mjukis byxor hela tiden för alla Jeans är jag för tjock för =( kan ju itne ha ett linne till för då välller de ut massa på sidorna. =(
Måste ha en tjock tröja eller nått, men de kan jag ju inte gå med hela sommaren :S =(

Men de kanske e lite bra ser ju hemsk ut iaf.

Ne förlåt att jag fick sånt där panik fall på min vikt nu igen. Men va faan nu ska jag få bort tjockisen i mig.



Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0