Fullt upp hela dagen!

Har nog aldrig varit så trött som jag är just nu. I hela kroppen.
En full dag med saker att göra och nu är jag helt slut, Har träningsverk i hela kroppen, efter igår.

Vi åt mat på Ikea och sen åkte vi hem till min pojkväns familj för hans mamma fyllde år, där blev vi kvar mycket längre än vad jag trott, vilket jag blev jätte stressad av.

Jag måste ha mina dagar planerade så fort nått inte blir som de tänkt så blir jag så stressad någon som också är så?

Efter det åkte vi till det ny öppnade City Grossen, SHIT vad mycket folk, kön var lätt 50 m. =(
Så mina knän mådde ju inte direkt bättre av de, vi kom hem för ett tag sedan och nu ska jag snart slänga migi sängen.

Måste försöka varva ner lite. Men det är så himla svårt kommer bara på nya saker jag måste göra hela tiden.
Men jag försöker.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Ja usch jag får också lite ångest av att inte kunna planera dagen, jag vill gärna veta alla planer en vecka innan så jag kan planera runt maten och sånt, sjukt är det väl lite.



svar: man vänjer sig vid högklackat, jag har inte så stora problem med det men tänk Mary Kate har det ju jämt det känns säkert som sneakers för henne!

2009-05-20 @ 12:57:08
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0