Humörsvängningar :S

Jag kan inte hålla mig härifrån =)

Bråkade nyss med min pojkvän de känns alltid lika jobbigt.
Men allt är ju pga mig =( jag har fått sån jäkla kort stubin :S Faan

Mitt humör går som en berg och dal bana. Som skit jobbigt. Är hätte sur ena sekunden.
De blir ju inte bättre av att han säger att jag skriker åt alla =( De gör jag FAN inte, men blir så jävla less ibland.

Det kommer ju säkert inte bli bättre för att jag ska börja med nya P-piller nästa gång kartan tar slut :s får ett hemskt humör och mår jätte dåligt när jag snurrar runt på hormonerna sådär. Nån som är lika??

Ett ♥ till alla er som peppar och kommer med tips! Jag blir så himla glad ska ni veta, att man inte är helt själv, me allt nån kanske känner igen sig där och nån där. Så fortsätt läsa. Det gör jag. Så fort jag är tillbaka från semstern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0