Ikea

Snart ska jag iväg ska äta lunch på Ikea för att jag känner mg lite duktig som är klar med Matten =)
Dom brukar ha någon god grönsakslunch där =) MÅSTE HA:P

Sen ska vi ströva runt lite och se om vi hittar nått trevligt, jag måste ha skor, mina är SÅ slitna under :S
Någon som vet någon affär med billiga tygskor, (inte converse).



Vacker - kom på att jag måste ut och springa idag när jag ser den här bilden =)
Faan att jag ska ha en sträckning i ljumsken då alltid ska det vara någonting :S


Kommentarer
Postat av: josi

gud vad jag känner igen mig i det du skriver... :/ har också sjukt höga krav på mig själv, trött på livet o ångest :( har haft ätstörningar i två år. är du "frisk" eller har du ÄS?

kram

2009-05-19 @ 13:45:48
URL: http://iamconfused.blogg.se/
Postat av: cupcake

sv: proven gick faktiskt bättre än förväntat!!! jag sjöng två sånger av Frumerie och en duett med en tjej av Dvorak :D!

2009-05-19 @ 20:47:13
URL: http://kcalkcal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0