Jag påverkas så mycket av vädret

Idag är jag full av energi, för det är SOL ute och jätte fint väder kan inte se ett mål på himlen från mitt fönster =)
Ska iväg och luncha med mamma idag, har bjudit henne eftersom det är MORS-dag i helgen.

Vi ska äta på ett jätte mysigt ställe, med SUPER god mat, och bara nyttiga saker. Hur undebart som helst.
Så får man äta hur mycket som helst. Så lär ju passa på nu så jag kan hålla mig resten av dagen :P

Sen ska jag iväg till IKEA idag igen, mamma vill att jag följer med.

Ska också försöka hitta något till min pojkvän som fyller år imorn, har köpt en t-shirt. Men jag vill köpa något mera.
För t-shirten har han typ valt lite själv =S

Någon som har någon ide? Det är ju så svårt!


Kommentarer
Postat av: Pulver

Jag är också extremt påverkad av väder och solsken.

2009-05-29 @ 12:37:43
URL: http://viktminskning.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0