Klar med skolan.

Ja då har man sommarlov då :p nästan, skolan är iaf slut nu. Fick G i matten , faan nationella provet var grymt svårt jag fattar inte :S Men kände mig lite duktig iaf faktiskt de var väldigt många som hade fått IG.

Så jag lär väl vara lite GLAD iaf.

Skolan kommer kännas att den är helt slut på Fredag när min pojkvän haft sin sista lektion, de kommer bli så skönt, hoppas han får G i allt =)
Han klarade matten, något vi haft MYCKET jobbigt med under terminen, jag är så glad!!

Nu tror jag, jag ska gå och vila lite, är jätte trött.
VARFÖR?
jag orkar inte nånting =(



Kommentarer
Postat av: Alexis

svar: åh vi är typ lika långa, jag är bara 1 cm kortare än dig! Visst vill man bara typ smälta bort allt fett över en natt! Jag vill också åka på road trip, dock ska han bara åka runt i danmark men ändå!

2009-05-27 @ 14:38:43
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0