Massa kilon för många :S

Så här är det, min normal vikt är 52 kg å nu väger jag 57 eller lite mer på kvällen :S
Så himla hemskt när jag skriver det här blir jag nästan tårfärdig hur har jag kunnat till låta mig själv att bli så här tung=(
Jag kan inte säga att jag ser stor ut i andras ögon men i mina egna är det hemskt :(
Det blir inte någon strand i sommar för min del.

Den vikt jag vill komma ner till är 49 kg, men det största målet är plattmage.
Hur lyckas man?

Mina armar ser ut som att dom inte tränats på flera år och låren är inte att tala om =(

Ska jag orka vad ger en motivation.
Jag har aldrig gått ut med vad jag väger till någon. Men nu kan ni läsa det hemska siffrona :(
FAAN

De blir fasta fram till klockan 2 idag. Kanske en banan.

Kommentarer
Postat av: Milo

Det är bara att kämpa på, du kommer klara det och by the way se det från den ljusa sidan det kunde ha varit mycket värre eller hur? För att få platt mage måste du träna den typ varje dag, det gör jag och det är A och O för att den ska bli platt...kör tre olika övningar på magen, som fokuserar på olika delar av magen. Du kan börja med att ta 3 ggr. 15 av varje övning och sedan lägger du till fler set....här får du en sida med massor av bra övningar för kroppen...http://www.shapefit.com/training-abs.html



Love Milo

2009-05-27 @ 09:51:55
URL: http://houseofmilo.blogg.se/
Postat av: Alexis

Ingen annan tänker säkert att du är tjock, men det är klart att man hatar det själv när man väger mer än man brukar... 8 kg kan du ju gå ner till slutet av sommaren iaf, det är absolut inte omöjligt! Hur lång är du? kram

2009-05-27 @ 11:37:14
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0