Matte C provet

Provet.

Började dagen med att vara helt slut, komma försent dit jag bestämt att träffa två kompisar innan provet, och jag som var så noga att dom skulle komma i tid, Pinsamt.

När jag väl satt där och skulle lösa uppgiterna gick det helt okej på första delen, men andra svarade knappt på någon :S
Så jag har ingen anning om vad jag kan ha fått för betyg, nu måste jag vänta till NÄSTA onsdag med att få veta svaret.

Hoppas att de blev G iaf, provet var mycket svårare än jag trott :S

Satt i ca 3 timmar, sen började magen kurra riktigt högt, pinsamt igen så ajg bestämde mig för att vara klar.

Hoppas de gick bra, Nu slog det mig precis att de där va ju de sista jag gjorde i min Matte C kurs så himla skönt, nu kan jag lämna matten bakom mig för de blir ingen Matte D =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0