MATTE PROVET

Vad söta ni är tjejer !
Känner mig verkligen mer pepp när jag läser de ni skriver.

Ja matteprovet - kom till lektionen efter att ha kollat igenom mina egna uppgifter hemma.
Jag har inte alls pluggat så som jag burkar göra, inför ett prov, har inte haft ork och tid, och när jag väl satt mig har mina tankar flugit iväg någon annanstans. :S

Vet inte om jag klarade mig, våran lärare gör alltid grymt svåra prov. Men det viktiga är ju att jag klarar nationellaprovet.
Någon mer som ska göra det 19 maj?  Lycka till isf!

Så vi får väl se hur det gick jag ska maila min lärare idag för att få svar, jag ska nämligen inte på lektionen imorgon för jag ska åka bort över helgen.

Jag hoppas verkligen att jag klarar mig! måste klara Matte C.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0