Svar på frågestunden!

Hur gamal är du?

Jag är 21 år. Men en väldigt sprallig sådan ;)

Hur länga har du kämpat med vikten?

Ja det är svårt att svara på, de har gått upp och ner så himla mycket.
Ett tag var jag helt inne i de och kämpade. Men ett tag brydde jag mig ite lika mycket heller.
Men iaf 4-5 år, låter kanskte inte så mycket.
Just nu så är det en av mina prio ett saker.

Vilken är lägsta/högsta vikt du har haft?

Min högsta är nog den jag har nu 57.5 kg.
Den minsta undetr tiden jag brytt mig var nog 50kg.

Berätta lite mer om dig själv?

Jag vill egentligen inte gå ut med så mycket information om mig själv,
för jag vill inte att någon ska kunna lista ut att de är jag.

Men jag har pluggat den här terminen samtidigt som jag har ett deltidsjobb, som jag trivs väldigt bra med.
Jag är en tjej som mår dåligt för att bli sedd, men jag vill inte göra det, vet inte hur jag ska kunna sluta.

Jag försöker gå ner i vikt, vilket jag tycker är svårt, samtidigt som jag kämpar mot den stress jag känner över allt jag ska göra. Vilket hindra mig att göra enkla saker.

Men jag kämpar på.
Det var lite om mig! ♥




Kommentarer
Postat av: Emelie

tackar så mycket :) ja, det är min pojkvän!

ja, eller hur det är skit jobbigt. men man får tänka posetivt i dom jobbiga stunderna så att inte livet stannar upp.





och som du ser några inlägg neråt så gör jag designer gratis om du skulle vara intresserad :)

2009-05-28 @ 10:21:50
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0