Trevligt ända tills...

Igår va kvällen jätte mysigt men varför kan en viss M inte hålla sig till bara nått glas vin, jag blir den som blir utanför som m ajg är ett barn när den här personen pratar på, viskar m.m så att jag inte ska höra :s Vaddå jag sitter en meter bort, och jag är väl också intresserad av att små prata lite på kvällen ;)

Aja sen lämnar dom rummet viskande utan att säga att jag änns är välkommen att fälja med :S FAAN

Jag blev både sur och lessen, men vet inte hur jag ska säga det till personen :S Jag kommer få nån utskällninge säkert men va faan de kanske de är värt?

Grät mig till sömns igår. Men jag har min älskade pojkvän som finns för mig! Tack!

IDAG FIRAR VI 10 MÅNADER =) LOVE HIM!


Kommentarer
Postat av: Alexis

Grattis! Men gud vilka taskiga kompisar, vad är deras problem liksom?

2009-05-23 @ 14:22:00
URL: http://alifeinboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0