Uppmärksamthet och viktnedgång

Vad gör man för att sluta kräva så mycket uppmrksamthet och tycka att man är så dålig ?
Jag jämför mig med personer jag aldrig har en chans att bli. Varför kan jag inte få vara känd??

Vikten,
ne det går bara utför, jag ska springa ikväll men de är då första gången på länge jag blir ju bara sj,uk när jag börjar träna =(

Hatar att se min kropp, när man duschar, solar eller om man nu ska göra något så simpelt som att byta kläder.
Den ser hemsk ut, jag vill kunna ha de kläder jag hade förut. Förlåt att jag klagar så mycket och inte gör något istället, men jag försöker men de är så himla svårt.

Jag bloggar efter jag sprungit vårruset. Så får ni veta hur det gick, men de känns inte så bra, har ont i mit skadade knä och har inte sprungit på jätte länge.

Men om jag inte orkar springa får jag väl PowerWalka..

Puss




Kommentarer
Postat av: cupcake

sv: mm alla e imorgon >.< ! kmr nog inte hinna.. jo för jag missförstod hela Bdelen så jag fick tillåtelse att göra om det för jag pallar inte gå ut med bara G i matteA liksom. Herregud jag kommer vara instängd i träsalen (där omproven hålls) hela jävla dagen imorgon... bör ju slippa lunchen iaf som att jag måste göra alla prov. BLÖÖÖ!

2009-05-18 @ 16:23:00
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
Postat av: cupcake

sv: mm jag lackar snett.. grejjen e att när jag mår dåligt så tar jag åt mig av allt :( ! Nej jag vet men det här är omprovsdag och jag har lyckats halka efter me dom proven så får ta o göra dom... kommer få ig på ALLA! blööhöö! nu ska jag börja öva lite sång till 8 för har konsert imorgon och efter det så blire hela natten plugg ^^ !

2009-05-18 @ 16:32:34
URL: http://kcalkcal.blogg.se/
Postat av: Think Thin

Härligt med gymkort! :) Ja att träna ensam utan musik är ingen höjdare.. DOm har ingen bra musik på gymmet heller :( men jag överlevde! :D



Jag är 168 cm lång! Hur lång är du? :)

2009-05-18 @ 18:34:31
URL: http://thinkthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0