Ångest eller inte ångest?

Igår var jag på Bio och ute och åt med en kompis, jag tog en sallad med lax med
avocadokräm och pasta :S. Men den var så stor och jag åt ju självklart upp hela och det vita lilla brödet och sås!
Men jag kan ju inte säga STOPP, varör ska det vara så svårt.
Boven i mitt sällskap är nog sås, jag har så svårt att äta mat utan sås.
Jag vet det är sjukt onyttgigt, men det känns som att jag kan dra ner på
allt utom det.
Efter vi ätit så gick vi och köpte lite godis inte speciellt mycket, men det är mysigt att ha till bion. Ska man ha ångest ska man inte? Fast det var skönt när vi kom ut från bion så hade jag endel godis kvar :) Men det var några cholkladbitar som slank ner :/
Jag vill NEEEER, att det ska vara så jobbigt att alltid när jag vill ner ska de bli nå jävla hetsoch jag kan inte tänka på något annat än mat, hunger, träning och fett!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0