Ännu en dag som tjock!

Så känner jag!
Jag är inte nöjd med mig själv förtillfället men vet inte alls vad jag ska göra!
Varför kan jag i inte bara var nöjd? Har världens bästa pojkvän och underbara vänner!
Ännu en dag jag ska strida mot maten och min hunger som alltid finns där!
Ja börjar dagen med en tallrik yoghurt med banan i och en c-vitamin brustablett.
Sen blir det frukost igen om kl 8.00 på jobbet då blir det keso med frukt i.
Jag hoppas bara jag kan hålla i det här och vara duktig. Men jag är en stor jäkla periodare och tror jag är duktig, utifrån sett tror nog folk det, att ja tränar äter bra och mår bra.
Att utsidan kan dölja så mycket! Men när jag är ensam är ångesten som värst!
Min vikt nu på morgonen är 58,9kg och jag ser min äckliga mage hela tiden.
Jag vet man ska inte skriva såhär om sig själv men just nu känner jag bara så....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0