Äntligen kväll!

Har haft fullt upp för jag jobbar endel den här veckan, ganska skönt för då går tiden fort!
Det är verkligen skönt att man inte har ett stilla sittande jobb, fast idag har jag träningsvärk i hela kroppen och har verkligen ingen anning om var den kommer ifrån eftersom det enda jag gjorde igår var att gå 1 timmes rask
promenad!

Idag har det inte blivit någon träning sov jätte konstigt inatt, så jag sov länge idag och åkte sedan direkt till jobbet. Det blev samma lunch idag som igår :) Den passar mig bra!


En trevlig dag avslutades dock med ett bråk med min kära pojkvän att jag alltid ska vara så krånglig :( Det suger! Det beror nog på att han inte vet vad han ska göra i höst och jag vill inget annat än att bo med honom! Vill liksom vara nära hela tiden! och ibland känns det som att han inte vill det, och det är säkert sant det också för jag är en kramig person som inte alls gillar att vara ensam!
Men jag älskar ju honom så mycket varför förstör jag bara hela tiden för?
Jag vill ju ha honom! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0