Avundsjukaaaa!

Att det kan vara så starkt! Jag fattar inte att jag kan bli det så himla mycket.Jag har så svårt att liksom vara glad för att andra får göra roliga saker eller vara med om roliga saker! varför är det så, jag vill kuna vara glad och tycka att det är super kul, så jag får liksom fejka och tycka det är kul att prata om.
Sådan vill jag inte vara, hur jobbar man på det?
Det kanske är för jag ofta känner känslan att jag vill vara med, varför kan inte jag få göra roliga saker!  (mest resor)
JAG VILL SÅ GÄRNA RESA IVÄG ETT KOMPIS GÄNG UTOMLANDS! men som sagt verkar inte som att någon är speciellt sugen på att göra det med mig!!!!
Känner att jag har mycket att jobba på att göra att bli bättre på! och ibland blir det för mycket och då orkar man inte alls. Då vill man bara lägga ner allt!
Nu låter det som att jag är världens mest negativa person men det är jag inte folk tar mig oftast som väldigt lad och positiv! Jag vill att detta ska vara ett ställe dit jag kan komma när jag känner att jag behöver skriva av mig om mina tankar!!


Söker jag på avunsjuka på google så kommer den här bilden upp och där finns det många avunsjukor i samma bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0