Dag 1 om och om igen!

Känns som att jag alltid har dag 1 och att det aldrig fungerar! Jag fattar inte hur folk göra!
Jag vet massor om träning och massor om mat! Varför kan jag inte bara kombinera 2 saker!
Jag väger just nu 59 kg!
Har till och med vägt 60 kg, vilket är det mesta jag någonsin vägt! Jag mår illa bara av den tanken!
Jag kommer igåg när jag gick gymnasiet och något år efter att jag lovade mig själv ja som man säger" jag kommer dö om ja någonsing går över 54kg"
och nu är jag här idag 6 kg över och jag är inte död!
Jag vill bara rasa i vikt och sedan kunna behålla den! Jag vill inte vänta 2 år med att gå ner 11 kg!
Min målvikt har och kommer nog alltid att vara 49 kg!

Så såhär ligger det till:

8/3 -11
Vikt: 59 kg

Målvikt: 49 kg

Ska jag väga mig en gång i veckan och notera eller tycker ni det är bättre med en gång i månaden??!!
Nä nu blir snart sängdags är väldigt trött och magen värker av hemskmens värk!
Denna kropp skulle inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0