Fel sida och jätte arg!

Jag måste ha vaknat på fel sida idag, eller s är jag bara jätte arg!
Ville ha mys morgon och det fick jag inte så jag vart skit sur, något jag verkligen hatar är när en person kliver upp ur sängen och sätter på sig jeans det första den gör!
Faan de e så jävla obekvämt att man kan... Varför vill man inte ha myskläder att strosa runt i en lördagmorgon?

NEJ jag måste bli bättre det blir inte roligt alls annars.. faan jag e bara så jäkla arg nu, men vad är jag egentligen arg för? Jo för jag inte känner att jag får det jag behöver, alltså jag är en jävla egoist eller?
Att jag ska kräva så mycket hela tiden, men är det fel på lite romantik då?
Är inte alla tjejer såhär? Hoppas det, så det inte bara är mig det är fel på...
Sen är jag så jävla fet även idag (som vanligt), jag måste till gymmet! Borde dra snart för jag har tusen saker att göra känns det som, måste ner på stan och hitta en snyggt klädesplagg åt en tjockis förstår ni hur svårt det är?
STRESSS!!


Today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0