Godmorgon!

Sov lite längre idag och sen har jag myst med älsklingen lite! :)
Det var en underbar kväll igår och allt var perfekt! när vi sen drog ut, så gick vi till ett ställe där man kan sitta bara och dansa :) Det blev massa dans för mig, då bränner man ju lite kalorier också ;)  för jag har ångest över de onyttiga jag åt igår på festen :S

Det bästa av allt var att min älskling kom dit på kvällen och jag fick dansa lite med honom, (han dansar aldrig) så det var kvällens höjdpunkt!
Nu blig det lite frukost, håller på att koka ett ägg!
Just det jag måste bara berätta igår runt 18 så var det första gången på sjukt länge jag såg siffrorna 57,9 på vågen :)
Det höll sig inte så länge, men det kanske går neråt :) Vart super lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0