Kalorisnål lunch!

Det blev 1 timmes promenad och magstyrka hade önskat det hade blivit riktigträning, men jag kan inte springa på asfalt pga min dåliga knän :(
Nu blir det en majsmacka och varmakoppen (cup a soup) innan jag cyklar iväg till jobbet, så ni får höra av mig igen när jag kommer hem! :) Tycker det är bra att dricka om man inte vil få i sig allt för mycket kalorier! Italiensk Minestronesoppa är min favorit :)
Nä nu måste jag skynda mig att äta upp vilket jag är JÄTTE dålig på för jag äter jätte långsamt!
Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Tua

Allt bra?

Kram!♥

2011-08-08 @ 16:20:54
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha random fråga men hur lång är du?

2011-08-09 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0