Kärlek vafan är det?

Jävla kärlek, va fan ger den mig för tillfället?
Är det inte när man mår dåligt man ska stå upp för varandra och pyssla om varandra?
Jag har mått jätte dåligt idag med världens jävla mensvärk. Jag har haft jätte problem med den och har äntligen fått en läkar tid på onsdag! Wish me luck!
Han verkar inte bry sig alls, han har inte hört av sig på hela dagen (inte jag heller)  och sen var vi till affären en sväng och när vi kom tillbaka så gick han hem till sig och jag till mig som vanligt!
Sen har hela kvällen gått och han kom över en sväng nu med mina värktabletter som var hemma hos honom, han gav mig inte ens en kram eller nånting och sa sedan att han skulle gå igen, va faan e de :/
Jag bad honom stanna och hans svar på det var: - jag har ett jobb att sköta och måste gå och lägga mig.
Han gick och mina tårar började långsamt falla! Men vad Fan hjälper det att gråta? Inte ett skit!
Kom tillbaka och visa att du älskar mig!

Kommentarer
Postat av: a' photography ♥

anmäl dig gärna till dagens blogg! http://amandape.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

2011-08-16 @ 10:56:42
URL: http://amandape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0