Mat Mat Mat!

Jag åt så himla mycket igår, att när jag väl skulle lägga mig så var jag så himla mätt, så jag vill typ spy, men det kan jag inte :/
Gårdagens mat:

Frukost: Ingen (sov länge)
Lunch: Vita bönor med korv
Middag: Kinamat delat med en annan tjej
Kvällsmat: En tacos med bröd, 1 chokladmuffins och massa tortilliaschips med sås.
Dricka: Vatten + saft (jag som aldrig dricker saft :/)

Morgonens vikt: 58,1 kg :(


Inatt har jag sovis sjukt dåligt också, har drömt en sådan här mardröm som bara kommer tillbaka när man blundar, jag tyckte så synd om älsklingen som jag sov med som skulle upp tidigt :( Förlåt!
Får se om jag bloggar något ikväll, jag ska nog sova hos en kompis!

Kommentarer
Postat av: Lina

kompis, sovit gott då? :D

2011-08-11 @ 10:04:29
URL: http://linasliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0