Pancakes...

Mår inte bra just nu, känns som om jag har feber blandat med jätte mycket vätskebrist tjockhet och pannkaksångest!
Jag var bara så himla hungrig och hade ingen mat och ingen ork, så det blev fullkornspannkakor! 4 st!
Nu känner jag mig iaf lite mätt, och sitter och ser på friidrott och svetten bara rinner, vad är det för fel, jag vill inte bli sjuk :(
Bara för att jag är ledig och slappnar av så mår jag dåligt :S Men jag kan ju faktiskt inte hålla igång hela tiden!!
men gott var det iaf, nu är det bara huvudet som gör ont, men jag tror jag ska försöka komma isäng i kväll så jag inte blir sjuk! Vänta och somna och sen hoppas jag min älskling kommer och kryper ner hos mig när han kommer hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0