Regn och matfajt!

Av massor, bara för att man är ledig 2 dagar så ärdet självklart regnväder!
Fast det är lite mysigt också, det blir mysdag idag :) Sitter och äter lite från en kinalåda jag hittade i min frys, vill inte kolla kcal intaget på baksidan av kartongen!
Just nu mår jag väldigt illa och har huvudvärk så det bara dunkar, jag hoppas det blir lite bättre snart! 
MAT MAT MAT.. vad trött man blir på att altid tänka på det och vara trött och slö! men jag vill inte gå ner genom att äta 100gr om dagen, det går inte jag har redan provat och de söög. jag ökade bara! För mig gäller det att minska min magsäck väldigt mycket så jag klarar mig på bara lite mat per dag!
Så får det bli!
Att vakna varje mrogon och tänka på att vara tjock fet och äcklig, och kampen om att inte äta speciellt mycket och är sjukt jobbigt! men ja måste det här, jag känner det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0