Svar!



Här kommer svar till Matilda som undrar hur lång jag är?
Har helt glömt bort att berätta det förlåt så mycket, men jag är 162 cm inte så mycket, önskar jag var någon dm till, men man önskar ju alltid att man har/är något man inte har/är själv! Så det är ju inte så kontigt!
Så jag är alltså:
Längd: 162 cm
Vikt: 58,5
BMI: 22,5

Vilket ger: Normalvikt

Ni får gärna ställa frågor till mig eller om ni har några funderingar angående kost och träning, ibland verkar det som att jag inte vet något om det, och det förstår jag! Men jag vet en hel del, har bara väldigt svårt i perioder att följa det själv!
Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Tua

sv: jo det är helt okej :) gjort något trevligt i helgen?

2011-08-09 @ 22:37:11
URL: http://tuaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0