Varm varm och grymt hungrig!


Kom hem från jobbet och hann knappt in fören jag stod utanför min port igen i träningskläder :)

Går hela dagen på jobbet så benen är lite slitna men som sagt jag MÅSTE.. Det blev en joggingrunda på 25 min i 25 graders sol om inte mer, dåligt val.
Fast jag ska ner och möta en kompis snart så jag skulle inte hunnit annars eftersom det är jobb imorgon också!
Att man ska vara hungrig hela tiden är inte roligt önskar ibland att jag inte hade några hunger känslor, men det skulle också vara tråkigt eftersom jag verkligen älskar att äta ute och god mat!
Men att hela tiden vara hungrig och tänka på mat det suger.. ska det alltid behöva vara såhär?
Jag vill inget annat än att sätta mig ner och äta massa, men jag vet vilken hemsk ångest jag kommer få efteråt. Så nej det är inte värt det! Hur gärna jag skulle vilja, men som sagt det räcker att jag böjer på huvdet och tittar ner på min äckliga mage och det får mig att inte vilja äta något alls samtidigt som jag inte vill annat! En mycket jobbig känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0