Vikt panik!

Nu var det jätte länge sedan! Jag känner att jag behöver ett tag att skriva av mig, här vet ingen vem jag är och det är underbart!
VIKTEN OCH VAD SKA JAG GÖRA I HÖST! är stora ?? i mitt liv!
Vikten ökar och jag tränar vad händer, det skulle bara vara så mycket lättare om man bara kunde sluta äta helt, men det fungerar inte :S Mina vänner är så himla vackra och smala.! Vad gör dom :/ ???
Hjälp mig varför kan jag inte stå emot maten??
Jag har inget sötsug direkt jag är bara hungrig hela tiden och ont i kroppen!!
Blir galen på den Tjockis jag har blivit!
Att min pojkvän fortfarande stannar kvar hos mig är ett under, när jag vet hur mycket han vill att jag ska ha en platt fin mage!!
Någon som känner lika där ute?

Snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0