ÅNGEST IGEN!

Då har jag sådan där super ångest, jag önskar önskar att jag bara kunde rasa i vikt, och bli lika snygg som alla andra, nu hänger fläsket bara över mina kläder så jag mår illa :/ Jag går ofta runt i myskläder kan bero på att jag tränar en heldel, men jag känner mig också mycket smalare.
Det känns så himla skönt men när man kliver ur dom när man ska sova vill man bara spy.
Snart är det sommar och varmt och alla ska gå i tunna kläder själv vill jag bara gömma mig i en STOR overall och sova bort sommaren. Då alla tjejer ska va så himla snygga och själv ser man ut som en valross!
Jag tycker jag senaste tiden har tränat mycket och gått på promenader, men inte märks de på vågen!
HJÄLP mig ge mig tips!!!
Tänk va livet skulle va så mycekt bättre om det var denna vikt som räknades!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0