En sådan dag!

 
 
Ja då var det en sån här dag, när jag är i stortsätt är utslagen, jag som skulle plugga åka ner på stan skriva ut papper och träna,ja listan kan göras lång ... Så är det alltid min lista
är lång men oftast kommer jag inte långt på den knappt 1 eler 2 punkter under en hel dag!
 
Idag är det min rygg och tröttheten som förstört, jag har haft så himla ont i ryggen sen igår kväll, viket gjorde att jag sov dåligt inatt!
 
Tog iaf tag i att ringa en mottagning idag som har hand om stress, men då behövde man ha en remiss från läkare :/ Dessutom lät hon som jobbade där inte as speciellt trevlig! De lät på henne som att varför ringer jag liksom??!!
 
Aja jag får söka vidare! Någon som har något tips?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0